Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 4648 ggr
spacesheep
2

Till alla rödhåriga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste verkligen rekommendera Revlons nutri color creme till alla er rödhåriga som trilskas med hårfärg som vill mattas ur direkt. Jag behöver färga håret som en galning för att behålla det sådär skrikrött - men nu har jag hittat räddningen!

Jag köper den på pump, 250 ml för ca 179 kr. Har använt den två gånger nu och den gör att håret ser nyfärgat ut och biter på min utväxt! Helt fantastisk Skrattande

Det här är då färgen jag får med Fire Red!

Hannashusdjur
0

Skit snyggt!

Hade oxå röd hårfärg ett tag och kan hålla med om att färgen försvinner efter ett tag. Om jag färga det rött igen så ska jag komma ihåg det namnet! tack!

IzaEleonora
0

Ogillar dock att det inte finns en ren röd färg inom färgbomberna :/
600 Fire red tycker jag ser mer orange ut och 500 är mer lila!

Hoppas dem tar fram en bra röd färg för vet många av mina kunder som vill ha ett mellanting av dem två färgerna.

(Häxblandningar hemma ;))

spacesheep
0

#1 Tack! Ja men kom ihåg den vetja :)

#2 600 Fire Red är väldigt ren röd färg faktiskt. Riktigt klarröd, men kanske inget för de som vill åt den mörkare röda. Har bara kommit åt den riktiga Ariel-röda tack vare den ;)

IzaEleonora
0

Konstig för alla jag känner fick en orange röd ton i håret av den xD Så tycker endå man ska vara försiktig för jag gillar den inte alls pågrund av att den har för mycket orange i sig ;O

spacesheep
0

#4 Beror nog främst på vilken färg man har i botten :) Själva färgen i flaskan är ju trots allt klarröd.

Hanna
0

Har du bild på din vanliga hårfärg också? :D Ser skitbra ut!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

spacesheep
0

#6 Tack ska du ha! :D Jag gick från min naturliga färg till det röda, alltså en lite råttblond färg. Här har du den!

Hanna
0

#7 Fint, men du passar verkligen i rött! Glad Då har du ganska mycket ljusare hår än mig då från början.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Spruca
0

Fy vad snyggt! Älskar den färgen :) Är dock själv naturligt rödhårig, men den färgen är mycket snyggare :)

Spruca

[Eining]
0

Har också köpt revlons nutri color creme (fire red). Är också nöjd förutom det att de 3 minuterna det står på flaskan är ren bullshit. Den ger ingen som helst effekt efter bara tre minuter… En timme å andra sidan, då händer det grejer! :)

spacesheep
0

#8 Tack ska du ha! :D

#9 Tackar, jag älskar klarrött hår jag med :)

#10 Nja, visst blir effekten bättre desto längre färgen sitter i, men 3 min räcker gott för en uppfräschning av redan rött hår, i vilket fall för mig :)