Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 1622 ggr
frulls
0

Röda "fake"-dreads sökes

Hej, 
Jag är en fattig student med väldigt slitet hår,
sist jag hade så här slitet hår flätade jag i fake dreads och mitt hår fick vila i 6 månader, jag tänkte nu göra samma sak, men har dock bara bruna dreads som dessutom är för korta.

Nu söker jag relativt billiga röda dreads, röda + en annan färg kan funka också. de ska gärna vara 60långa om de är SE,
Är det någon som vet vart jag kan hitta något sådant?

Kram

Afturelding
0

Jag vet att http://www.odiumclothing.net har DE som är 110, och kvalitén är bra. Jag har själv använt dem. De är dock lite dyra, men de har färdiga paket för ett helt hår så att man kan spara lite.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Melinda]
0

Maskingjorda håller inte bra i längden, så hade kört på handgjorda. Kolla Kiba dreads på facebook. Hon gör till vettiga priser :) Köpt en del från henne & ska snart beställa ett helhår med turkosa därifrån :)

Afturelding
0

#2 Mina har hållt i fyra år och tre användningar, men då har jag gått igenom dem med en tovningsnål också. Så det är ett bra alternativ om man har lite tid över då och då :) Men absolut är handgjorda bättre! Tänkte bara att TS skrev att hen var fattig student.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

graleh
1

Jag skulle rekommendera någon som gör dreads på äkta människohår, då syntethår som man vanligtvis använder sliter mer på håret. Det är i alla fall min och många andras erfarenhet.

Jag har använt egengjorda dreads (vilket är skitenkelt att göra själv och du spar mycket pengar!) av äkta människohår och det känns skönare, kliar inte och är inte alls lika tungt, dvs. knäcker inte ens egna hårstrån.

Tyvärr är det få som gör med äkta hår, därav anledningen att jag gjorde mina egna.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

BloodyWolfTooth
0

men hur är det med Kittydreads.se någon som provat , är dom dyra ?

fel ställe att skriva kanske .

[Melinda]
0

#5 Vet inte hennes priser, men hon gör bra & snygga dreads iallafall.