Blondiner!
Hur underhåller ni erat hår?
Jag bleker utväxten var 3e månad och så använder jag mig av Balsammetoden :) mitt hår är i rätt bra skick med tanke på blekningen.Jag bleker bara hemma och använder Morocan oil för ljust hår nästan varje dag i topparna :)
Hitta ingen super bild men såhär blont hår har jag, Har blekt håret i 4år nu :)
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Jag var riktigt ljusblond förut och färgade utväxten varannan månad ungefär (varierade lite). Jag hade riktigt snyggt hår med tanke på hur många år jag hade blekt det, men sen plötsligt sa det POFF och håret blev torrt, risigt och slitet. Började med Balsammetoden men beslutade mig sedan för att klippa håret någon decimeter.

Idag låter jag min riktiga hårfärg växa och jag tonade mitt platinablonda hår till en kopparblond färg så det skulle matcha min naturliga hårfärg bättre. Ska aldrig mer bleka det. 
Oj vad konstigt att det en dag blev torrt osv, får hoppas de inte händer mig hehe :) vilken blekning använde du till ditt hår förut?
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
#2 Nää det var inte så konstigt, blekning är bland det värsta man kan göra mot sitt hår.
Till slut blev det sönderblekt, får skylla mig själv :/ Jag använde Schwartzkopf då det var den enda som fungerade bra och inte gjorde håret "kycklinggult".
Jag själv använder mig mycket av alla dessa oljor för håret.
Sover med fläta.
Syoss nya schampoo deepling care eller vad denna heter är super bra samt wellas Balsam. Denna kombination har fått många att häpna utav att jag har ett hår i så bra skick fast jag bleker det en gång i månaden. Och då menar jag utväxten.
Försöker få mitt hår lite mer naturligt nu. Var hos en färgtekniker som hade i olika toningar i mitt hår som faktiskt gjorde håret mer naturligt blont men aningen ljusare än min naturliga hårfärg. Vill inte bleka igen då så mycket skit går raka vägen ner i hårbotten och in i kroppen och förstör håret.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min iPhone ville visst lägga bilden på sidan..
Sajtvärd på Iller.ifokus