Hårnålar
Hej!
Vet någon nån affär som säljer helt vanliga hårnålar (sånna här: http://www.bangerhead.se/bilder/artiklar/5202.jpg) som INTE är svarta eller guldiga, utan HELST vita eller nån annan typ stark färg som illrosa, lila eller något sådan? Helst ljusa Färger ^^
Skulle bli supertacksam för svar!
Jag är inte helt 100% säker på detta men om jag vore du skulle jag kolla lite på Shock. Bor du i stockholm? Vad jag vet har dom en butik på drottningatan :)
Jag brukar köpa vanliga och måla dom med några lager nagellack eller sprayfärg :)
#1 - Jag bor hyfsat nära Göteborg och där finns Shock, så tack :)
#2 - Ja jag hitta något om det ^^ Håller det bra om man målar med nagellack? För jag gillar att sätta kors med 2 st hårnålar i luggen, men repas det upp då? För de gnids ju mot varandra.
Om du lägger på ett topplack håller det jättebra. Du kan, om du orkar, för då sitter det verkligen som sten, om du filar bort den ursprungliga färgen just så det blir matt först.
#4 - Okej tack! Jag har tagit på topplack, men det känns aldrig som nagellacket torkar :s Men det kanske tar väldigt lång tid innan det verkligen sitter?
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
#5 Nja jag brukar måla många men tunna lager så det går hyfsat snabbt iallafall.