Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 1127 ggr
[Stripez]
0

Klippa punkfrilla

Tjenare Skrattande

Mitt hår är numera kaotiskt och jag hatar det, klippte ganska kort för ett tag sedan och då var det snyggt när jag fluffade upp det. Numera håller det på att växa ut och det ser inte särskilt bra ut..

Min idé är att klippa killkort baktill (typ 4 cm som lätt går att rufsa till och som dessutom täcker öronen) och ha en stor snedlugg framtill, vilket innebär att frisören får uppgradera min nuvarande snedlugg litegrann Glad Och samtidigt vill jag testa lämna två slingor framtill på vardera sida om ansiktet, för det passar mig när jag sätter upp håret. Om det ser fult ut till det tufsiga baktill är det ju bara att klippa in det i frisyren.

Efter klippningen ska håret tonas kaffebrunt/svart.

Vad tycker ni? ^^

- Emma

Afturelding
1

Det blir säkert jättebra, men inte särskilt punkigt ;) Scene, snarare. (sådant ÄR viktigt för oss som rört sig i de kretsarna, haha)

Lova att uppdatera med bild!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Stripez]
0

Haha kan inte skillnaderna, men tack för upplysningen Flört

Givetvis ska jag kolla med frisören/hårologen om den frillan skulle funka med mina ansiktsdrag och glasögon. Hoppas, hoppas, hoppas!

Absolut, planen är att klippa mig den här veckan om det frisörsalongen jag ska till är öppen Skrattande Annars blir det nån gång efter nyår.