Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1304 ggr
BellaDonna2
0

Favorit produkt

Jag är intresserad av om ni har någon produkt eller vad som hellst som har med hår att göra som ni inte "klarar er utan"? ;) Motivera gärna! :) Min är vax i puder form eftersom jag har så platt och trist hår så håret får mer volym och blir mer puffigt :)

mikkan01
0

Olivolja! 
Gör alltid någon inpackning med olivolja innan jag hoppar in i duschen…blir tokig om jag inte har det hemma ståendes någonstans…har två flaskor i badrummet och en halv i köket, hihi..

~mikkan

fidojunior
0

Det får nog bli aloe vera gel för mig. Den ger glans till mitt hår och gör att mina lockar håller sig fina.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Rhodugune]
0

Äppelcidervinäger!
Vilken grej, jag har en del äcv och 3 delar vatten i min sista sköljning när jag tvättat håret, häller upp blandningen i handfatet och sköljer håret där i och låter det sen sitta i.

Det stänger fjällskiktet på hårstrået, har jag fått lära mig och det är därför det gör håret så lent, glansigt och gör det lättare att reda ut. :D

BellaDonna2
0

#2 Hur gör du med aloe veran? Masserar du in det i hela håret, ända ner i hårbotten o sen sköljer ur eller? Låter intressant att testa! :)

[Rhodugune]
2

#4 Jag blev också nyfiken. :)
Det vore roligt om alla skrev på vilket sätt man använder sin prudukt och vad det ger för resultat som man gillar. :)

fidojunior
0

#4 Jag kramar in det i fuktigt hår i längderna. När det har torkat kan det kännas lite hårt men då kan man krama håret lite försiktigt för att få bort det hårda, bäst för mig blir det efter en nattssömn. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Chamy
1

Aloe vera gel för mig med. Den hänger alltid med, hjälper mot allt känns det som, och får mitt hår att se bättre ut. Jag går igenom en 200 grams tub varje månad. Ibland mer…

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

[Rhodugune]
0

#6 o #7 Det känns som om jag måste prova aloe vera, tack för tipset. :D

BellaDonna2
0

#6 Det ska jag testa på! :) Tack!

olympiathurfjell
1

Proffs serum for frizz-free and shiny hair. Den är grym, man får dock inte ha i för mycket men då ser håret fett ut men jag har ett pump morgon och kväll och jag älskar den!

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

drutten2
0

Goldwell Rich repair leave-in creme fluid.Glad

Gör håret mjukt och glansigt, frissset försvinner. Funkar toppen fastatt jag inte haft Balsam efter tvätt.

Nathalie-G
1

Moroccan oil light och Moroccan Oil Weightless mask, en underbar inpackning som inte tynger ner håret!