Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 1384 ggr
[Xmizzmansonx]
0

Lugg hjälp!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har klippt lugg! har inte tagit bild på det ennu, Vill inte höra - öj du har snott bilden från google hon var faktist med i den där pirates filmen eller liknande:D SÅ jag ritade ngt wierdxD Kallas det blunt lugg? I alla fall. klippe till en och tyckte wow! passar ju rätt bra, går ut och vad händer…jag ser ut som en stilad pudel! Krullig hemsk lugg .__. Och jag har pastel lila så jag var verkligen som jujette i oliver och gänget. Så snälla.. Någon som vet en bra håspray som inte får håret stelna så värst men som sitter? Klart det stelnar lite men som inte stinker så hemskt starkt och som finns i livsmedels butiker? Skulle vara jätte glad för svar:3 ni skulle vara..ÄNGLAR! För fuktigt väder får mitt hår att säga POFF!

[EmmaLillisLinsved]
0

Ta vax, finns en grön tub med lila lock ( kommer ej ihåg vad det heter) Funkar jättebra.. :) Ta lite vax i topparna på luggen och sen TRESemme hårspray på det! :) Funkar på min envisa lugg.

BeccaTilda
0

#1  URBAN Molding paste från Lanza tänker du på! :)

[EmmaLillisLinsved]
0

#2 Aah, tack! :)

BeccaTilda
0

#3 Så lite så!! :)

[Tilde]
0

#0 OT, men jag gillar din mustasch ;)

IzaEleonora
0

Tycker du ska testa på stain guard från goldwell :) Det är ingen fixerande spray utan det är som en impregnering för håret som gör att fukt inte lockar upp det igen :)

Använt den jättemycket och tycker den e helt otrolig <3

Sen att du bara har någon vanlig hårspray för att få den lite fixerad :)