Rött hår, tips?
Tjenix!
Jag har Rött hår typ som på bilden uppe i headern. Jag kör med färgbomben 500 typ en gång i veckan på ett frisörtonat hår.
Men nu till mitt problem jag har fått utväxt och bomben biter ju inte på utväxt. Så vad föreslår ni för "hemma" färgning eller toner för att behålla färgen men täcka utväxten?
I want to be like the patronsaint of reality.
ingen som vet?
Syoss hårfärger är riktigt bra, jag har den rödaste och den är kanon! Det blir riktigt rött! jag använder dessutom samma färgbomb som dig någon gång i månaden. Dock har jag mörkare än håret i headern som du vill ha. Men jag färgar direkt på utväxten (som är råttfärgad mot det blonda hållet) och då blir det knallrött!
Annars om du vill ha toning så rekommenderar jag Schwarzkopf's autumn colors, på blekt hår eller om din utväxt är riktigt ljus. Den blev lite ljusare när jag kortade ner verkningstiden lite.
Hoppas det var till hjälp :)
Edit; Jag har 600, inte 500. Läste fel ;)
Mitt hår är mer mot det vinröda i längderna men skimrar i den röda färgen. Körde en avblekning sedan en toning från frisören som gick på 200 pix och tänkte att det måste ju finnas billigare toning.
Syoss Röda använde jag en gång i tiden när jag hade både blont och rött hår men den färgen bokstavligt talat rann ur så fort det blev blött.
Grejen med när jag färgar det rött blir håret så mättat att det blir jätte mörkt.
Är typ mellan blond i utväxten men kanske värt attt prova?
Hehehe mitt hår växer som ogräs så på en månad växer det minst 1,5 cm så man vill ju inte hålla på att färga söder det jämt.
Gillar Kashmir Red. Schwarzkopf.
Ahaa, det var ju inte så bra. På mitt håt fungerar Syoss jättebra men jag har ganska slitet hår så det fäster kanske lite bättre i mitt 
Om håret blir så mörkt så korta verkningstiden lite, det brukar fungera på mitt hår :)
Ja testa och se, det kan fungera.
Haha, samma här. Jag färgade för 3 veckor sedan och har redan en skitful utväxt. Men ska väl egentligen inte klaga haha.