Hår iFokus

Hår

Etikettbilder
Läst 2670 ggr
[Dimba]
0

Lekte med Saxen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är inget proffs på att klippa hår eller något, jag gör det för att det är kul och jag vill inte ha någon mer hemsk klippning hos frissan som jag fått varje gång. Så här är resultatet efter mitt klipp-och-lekexperiment!

[Dimba]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var FÖRE, detta är EFTER:

Så vad tycker ni? :)

mikkan01
1

Jättefint!!! Passar dig sååå himla bra =D 

Helt sjukt att du kunde klippa till luggen så rakt, blir alltid snett och konstigt när jag gör det. Cool

~mikkan

fidojunior
1

Jättefint blev det :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Dimba]
0

#2 Jadu jag började med att göra en snedlugg efter denna metoden www.youtube.com/watch?v=G-4rQmE8MJs

Sen så ville jag ha något som ramade in ansiktet bättre och som framhävde de få slingor jag gjort. Så då klippte jag lite i taget tills jag blev nöjd. :) Första gången jag gjorde det så jag får nog vara rätt nöjd med det resultatet ^^

#3 Tack så mycket :)

Förresten så är håret på förebilden klippt av mig själv också^^ Har gömt min sidecut för tillfället men det går att variera frillan nu tillsammans med sidecuten så jag är nöjd, dock inte van vid lugg än. Vart Flera år sedan jag hade lugg :)

Har funderat hur jag ska färga kalluffsen, tänkte svart i hela håret förutom luggen och två slingor vardera sida, bleka lugg+slingor sedan färga det mörklila eller något. Vore en rätt cool effekt, Säg gärna förslag på färgen ni tycker :)

//Rebecka <3

Spruca2
1

Vad fint det blev:)