Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 4005 ggr
[Em_I_Am]
0

Röd toning

Hej!

På hösten blir jag alltid så sugen på att färga håret rött. Men har inte vågat. Har ingen aning om ifall det skulle se vettigt ut eller ej. Men har ganska intensivt gröna ögon. ljus hy så det hade kanske inte blivit helt fel iaf.

Men jag vill jätte gärna ha tips om vilken toning jag bör välja. Jag har mörkblont hår naturligt men bleker det till ljusblont. Jag vill inte ha RÖTT hår, som plastig peruk-rött. Utan en mer naturlig nyans. Som den här eller eventuellt aningens ljusare.

Sen till nästa fråga… Hur svårt är det att bleka tillbaka till blont om man inte trivs eller när man tröttnat? Kan tänka mig att det lätt blir gula nyanser?

[Em_I_Am]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller kanske ännu mer åt orange och då inte lika naturlig röd ton?

Eller fortsätta vara blond? Apdåliga bilder. Kan försöka ta nya med riktig kamera.

[Em_I_Am]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En dålig till

ThreeStars
0

Jag tycker såhär: om du kanske sminkar dig i lite kallare Färger, t.ex pudret, så passar det nog dig bra :)

[Xmizzmansonx]
1

http://www.taaz.com/

Där kan man lägga upp en bild på sig sj framifrån helst och färga sitt hår där. Ibland blir det bra imo och ibland inte men du kan ju testa. Kostar såklart inte det är bara en sida som man kan sminka sig själv på. Sätta andra frisyrer på OCH färga sitt hår. Tror det är bättre än och klippa in på paint:) Rött är ju sexighetens färg såx) och färgen du vill ha är ju inte så mörk så jag tror du skulle passa i det:)