Missnöjd?!
Gick till frisören igår och skulle fixa askblonda slingor (Visade en tydlig bild och sa även askblont) Har varit där tidigare och diskuterat hur jag skulle uppnå det resultat jag ville ha och dem rekomenderade att jag slingade en gång.
Iallafall, 4 timmar senare så har jag MEGA blont hår och frisören säger att det är klart men det ser inte alls askblont ut eller ens i närheten utav vad jag visade.
Bad verkligen inte om BLONT hår, utan askblont (med en bild på typ ljusbrunt)
Här är bilden jag visade: http://static.fameads.com/users/ubyojel5cfeo-3538574_0.png
Vet inte riktigt om jag ska gå tillbaka eller inte, har inte råd att spendera mer pengar på detta just nu.. Tror ni att dem fixar det åt mig? Bad om verkligen om färgen på min länkade bild. D:
Du skulle nog sagt till på en gång att det var mycket ljusare än vad du ville ha så de kunde mörka ner det med en gång, men de kanske fixar de om du går tillbaka och förklarar läget 
#1 Mjo men sa faktiskt det redan då :p Aja får hoppas att dem fixar i ordning det !
Jag skulle inte acceptera det! Ditt hår ser inte slingat ut, snarare helblonderat.
Du är blond uppe i och nästan orange på topparna. Jag tycket verkligen att du ska gå tillbaka! :) Fråga vad dom kan göra på priset efetrsom du blev missnöjd. En frisör ska se till att kunden är nörj när hen lämnar salongen, annars förlorar dom ju kunder! :/
Gick dit och fick det fixat :) var orolig att dem skulle ta extra för det men nepp, är super nöjd nu! :)
#5 Så du behövde inte betala alls :P
Nope, hon la i lite andra slingor och fixade till det utan extra kostnad :)
Askblond är en färg, dem kan man inte bleka fram dock :/
Mjo vet, bad ju om askblonda slingor och hon sa att det skulle gå att fixa, men allt hon gjorde var att bleka :S Men men, får la gå te någon annan nästa gång och be om hel färgning istället för slingor, har ju blont nu så det borde ju funka
visa en bild på hur det blev:D vore kul och se hur de korrigerade färgen :) Tur att de va snälla och fixade det.
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Vilken hårfärg hade du innan första färgningen? :)
Hade min naturliga hårfärg (brunt) förutom i topparna då för där satt det gammal färg. :/ Laddar upp en bild senare på resultatet :)