Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 2960 ggr
Frosstis
0

Jag har skaffat dipdye!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blekte mitt hår igår hos min kompis, skulle blekt det och sedan tagit blå dip dye, men blev så nöjd med detta så får gå med detta någon vecka innan!

Dock blev håret vääldigt slitet kändes det som, så jag har tagit jättemycket Balsam idag när jag duschade, ännu mer vid topparna där jag blekte.

(kan tillägga att lukten var så stark och ljuset ganska svagt under tiden vi blekte så jag svimmade..Förvånad)

På denna bilden ser mitt hår orange ut, men det är blont/guldigt. Vad tycker ni? Glad

jeessiikaa
0

Snyggt! Pröva att använda inpackning istället för Balsam, det kanske får håret att kännas mindre slitet Glad

Frosstis
0

Okaj, ska be mamma köpa! Skrattande

chiccco
0

Skitsnyggt!! var ara försiktig med håret om du plattar/lockar det, nu när det är blekt. jag gjorde blond dipdye/ombre i mitt hår får några veckor sedan blev asnöjd, har nästan samma färg som du :D

Frosstis
0

Tack! :D Jo jag ska vara försiktg och platta det ^^ Ska förresten göra det blått någon dag :)

chiccco
0

NAJS! jag änkte haft blått från början men mitt hår är solblekt så ville vänta till det blir lite mörkare, men jag blekte hela håret lite (från mörkbrunt till mellanbrunt förutom topparna) så att kontrasterna inte skulle bli jätte stora, såå kommer antagligen få färga mörkare om jag fixar blått >.<'

zuperzero
0

Skitsnyggt :)

Frosstis
0

Tack, nu var det ett tag sen jag hade det. Jag har färgat tillbaks till brunt nu, och den färgen har försvunnit nu också så jag har min naturliga hårfärg igen :)

Kan tillägga att håret blev blått sen, och sen badade jag i poolen och så blev det grönt.. :P

[Xmizzmansonx]
0

En pastel färg hade passat skit snyggt. Men det är snyggt som det redan är och är du nöjd så är det sjukt mkt bättre:D <3 nice+1 :)

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men jag har brunt hår igen ;)

Kan visa bild på hur det var: