Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 2934 ggr
evelinabieber
0

Klippa sig kort?

Hej alla :D mitt hår är rätt slitet, efter blekingar osv. Så nu har jag tänkt att klippa av det nästan helt, och det "nya" håret ska jag sköta om MYCKET bättre. Men nu till frågan. Jag har inga idéer om vad jag ska göra för något! Har ni något?

Xia
0

På frilla.se Finns endel olika bilderbatt titta på :D

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Alex
0

Hur kort har du tänkt dig? Och hur mycket frisyr ska det vara, vill du ha något "tufft" som sticker ut ordentligt och syns, eller något mer diskret? Vill du ha en frisyr som du måste styla för att den ska se bra ut eller vill du ha en frisyr som är "färdig" när du kliver upp ur sängen på morgonen?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

evelinabieber
0

#1 tack :D kollade i där direkt :)

#2 jag har tänkt mig typ "killkort" eller, ja, några centimeter bara ;) jag har varken tid eller lust att sitta och fixahåret i 1 timme, men lite styling går ju bra :) med det där om "tufft" eller disktret har jag ingen aning om. jag vill ba en snygg, kort frisyt helt enkelt :)

evelinabieber
0

Och juste, när håret växer ut ska det helst fortfarande se bra ut, vill inte behöva klippa mig i samma frisyr hela tiden :)

chilliflakes
0
zuperzero
1

Ca 1 cm på sidorna och typ 5 cm uppepå är skitsnyggt!! Typ som Pink har! Snyggt, enkelt och tufft! Glad

evelinabieber
0

haha, har redan klippt mig för länge sedan, och det hålelr på att växa ut för fullt, hoppas jag får mitt drömhår snart haha

zuperzero
0

Haha ojdå, såg inte att tråden var gammal Glad

evelinabieber
0

haha ingen fara, blev bara lite fundesam när det avr ett halvår sen jag skrev :o)

[NinaCrown]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra vintern klippte jag av mitt hår, men de vart lite längre än du verkar planera XD Mitt tips är dock att undvika raka luggar så långt du kan, de kommer troligen se ut som en pottfrilla då! Jag hade det problemet ifall jag inte ställde min lugg uppåt ^^''