Ricinolja!
Har packat in håret i ricinolja nu och hade tänkt att sova med det!
Har köpt oljan på bodystore, hoppas det fungerar!
Jag funderar också på att testa ricinolja. Berätta gärna hur resultatet blir
Ricinolja gör ingen nytta :)
Många har fått eksem och torr hårbotten av den
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ricinolja fungerar inte alls. Finns inget du kan smörja in håret med för att det ska växa. Det beror helt och hållet på vad du äter. Håret behöver D vitamin. Finns tillskottstabletter.
Tänkt bara på vad du äter. Och så kan du massega hårbotten 5 min varje dag för att få igång blodcirklationen :)
tycker mitt hår blev riktigt skönt efter redan första användningen :o hur enkelt som helst att dra igenom fingrarna!
Jag tycker uppriktigt sagt att det låter som en dum idé ät bra osv ist. Jag hade recinolja i mitt hår och det växte inte en milimeter mer än vanligt. Mitt hår blev däremot äckligt, känsligare och jag fick en torr och kliande hårbotten. Recinolja täpper igen i hårbotten vilket inte är någon hit!
Det låter inte bra alls… Det sägs att ricinolja ska vara bra för hårbotten, men om ni upplever raka motsatsen är det inte så bra.
Jag använde ricinolja i någon månad, tyckte att mitt hår blev torrare av det och inte växte det. Förstår inte varför jag gick på den myten 
Prova Panto-3, kisel och/eller hårkontroll istället, såna saker tror jag mer på!