Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1929 ggr
slarvigt
0

Vilka produkter?

Jag har egentligen aldrig använt produkter i mitt hår, men nu funderar jag på att börja. Jag vill accentuera mina lockar och få håret att ligga snyggt hela dagen. Vad borde jag använda? Jag vill inte att håret ska kännas stelt. Ett rimligt pris är ett krav ;)

mikkan01
0

Testat Balsammetoden? =D 
Billigt och bra för den som vill betona sina lockar…

~mikkan

slarvigt
0

Haha, jaa, jag har precis slutat faktiskt. Det funkade inte alls för mitt hår just nu. Det är så himla slitet just nu att jag faktiskt behöver de där skyddande silikonerna :)

jasmina.p
0

Jag har kört Balsammetoden i 7veckor nu, förs var det fettigt och jobbigt men nu är det solklara förändringar duschar håret var 4 dag sköljer av det med enbart vatten när jag tränat :)

kör på coop extras Balsam och naturelle smultron, även lite honung vatten ibland.

handukstorkar endast håret borstar när det är torrt, har blekt håret i 5år men låtit bli nu under dessa veckor, håret blir bättre! Men det krävs massor av tid för håret att växa ut friskt och fint. tycker du borde testa Balsammetoden igen!:)

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

slarvigt
0

Alltså, jag har kört med den och liknande nopoo-metoder i fem månader och det gick skitbra, tills det inte gjorde det längre och håret blev torrt och trassligt. Nu ska det få återhämta sig lite.