Hjälp mig med frisyrtips
Hejsan,
Jag vet att där är många trådar med just frågor om frisyrer men jag hoppas någon kan hjälpa mig endå.
Jag ska på dop om ca 2 veckor och jag vill ha mitt hår uppsatt på något sätt. I vanliga fall så har jag det nersläppt eller i en "halv"hästsvans(vet inte hur jag ska förklara de). Och det är jag trött på nu.
Mitt hår är lite längre än axlarna nu och väldigt tjockt. Jag har också självfall/lockigt hår. Är det något som vet någon bra hemsida man kan kolla på? Kanske steg för steg med bilder och så? Jag vet att där är youtube, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka på och så har vi superdålig uppkoppling så de är bara jobbigt att titta på videos..
Hoppas någon har något tips :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Ingen som har något tips?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
När hon sätter upp håret i en bulle tycker jag är fint! väldigt enkel att göra själv! 
Tack så mycket, den va fin . men jag har lite svårt för flätor just nu, tycker det är såå tråkigt :/ Men ska kolla vidare på hennes andra :P
/ J
#3 Ja gör de! hon hade några videor :P
www.youtube.com/user/bebexo?feature=watch
Här har du ännu en tjej som gör massor av videosar. Jag har själv lyckats göra en hel del av dessa. Trots mitt lilla tålamod. xD