Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 5349 ggr
danitza
14

Billiga dip dye färger!

Hej, jag har funderat på att färga håret ljust brunt och det ska jag göra (jag har nu mörk brunt)! Men jag vill också ha dip dye och ska nog göra det med en kompis, vi vill ha färgen rosa och med kanske turkos.

Kan ni tipsa oss billiga dip dye Färger man kan köpa på nätet (och inte så dyr frakt!)? Tacksam för svar. Skrattande

Wand
0

Det finns inga Färger som är anpassade till dip dye, om det var det du menade. Men det är bara att gå in på shock och köpa lite crazy colors, det är dock inga Färger som håller länge. Det finns inte rosa, grön etc som håller längre än några tvättar.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Miiicka89]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara man bleker ordentligt så brunkar det fastna bra och sitta ett tag :) men vill man ha bra och stark färg får man vara redo att underhålla, genom att tona det ganska ofta.

Vill du ha en röd eller lila färg tycker jag du ska testa Revelons färgbomb, ska bara sitta 3 min och passar perfect att dra på 2 ggr i veckan vid ev hårtvätt.

Stargazer har många roliga nyanser, sitter upp tilll 6-8 tvättar, kostar runt 60-70 spänn, jag har hittat dem på Hårvårdsbaren.

Annars finns det ju som Wand sa shock och blue fox som har rätt mycket att erbjuda :)

På bilden har jag revelonbollen nr 200 med ny blekt hår och endast en gångs toning :)

danitza
0

Tack för svaren! :)

danitza
0

#2 Dom kostar 50 kr men det blir 100 kr med frakten.

(Stargazer) Samma sak med Shock med det gör inget, ska köpa rosa färg från Shock. Glad Ska köpa blekningsmedel från MOOD.

fanniiiiie
0

Använd färgbomb efter du gjort dip dye så håller färgen längre!

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

danitza
0

#5 Tack för informationen, ska göra det! Glad