Oftast varje dag
Hej!
Hur brukar ni göra med håret oftast varje dag? Jag brukar oftast ha det utsläppt eller i en tofs.. ibland en "bulle".
Ni då?
oftast bara utsläppt.
Jag brukar oftast bara ha utsläppt, jag är itne så duktig på frisyrer och en knut i nacken tar 20 min att göra för mej ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Oftast fläta eller klämma, ibland utsläppt
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Oftast utsläppt!
#2 Samma för mig. Försöker i 20 min men blir aldrig nöjd sen ger jag upp!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#4 Haha förstår vad du menar
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Är jag hemma har jag det oftast utsläppt eller uppsatt med solgasögon, men på jobbet måste det va uppsatt, så då blir det oftast tofs eller nåt. Ibland lyxar jag till det med inbakad eller utbakad fläta, men håret bara ramlar ut efter en stund så det är oftast inte värt besväret..
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Oftast utsläppt men har börjat ha uppsatt den senaste tiden. :)
Utsläppt, plattat och stylat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hemma går jag alltid med tofs, det är så irriterande med hår i vägen hela tiden. Men i skola eller liknande har jag oftast utsläppt med luggen uppsatt.
Hanna

Ute utsläppt, hemma uppsatt.
Jag har nästan ALLTID utsläppt! Men lagar jag mat, bakar eller nått sånt så sätter jag upp håret för att få undan det och slippa få det i det jag gör ;)
ibland utsläppt och ibland så sover jag med uppsatt hår och låter det vara så fixar lite med hårbålar ser slarvigt snygt ut :)!
Har det alltid utsläppt :)
Brukar ha utsläppt och plattat.
Utsläppt eller med luggen uppsatt om jag ska göra nåt som man behöver sin syn för ;P
Helena

Lugg upp i diadem……resterande utsläppt.
har det alltid utsälppt.. har kort hår så går inte att göra så mkt x)

Måste ha uppsatt på jobbet så det blir mest hästsvans eller "bulle" i nacken.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

I princip alltid uppsatt.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Hästsvans, med massa spray för att inte få lejonman ;)
Spikat i bak, tuperat till 1000 på sidorna och plattplatt lugg =D
Det är så olika för mig… Kan aldrig bestämma vad jag ska ha för nåt! ^^
Jag kan har snedlugg, rak lugg som kittlar ögonfransarna (min favorit), sätta upp luggen med ett spänne bakåt så att den blir bullig, eller göra en inbakad fläta av den.
Sen resten av håret: Lockigt utsläppt, platt utsläppt, pippilotter (faktiskt snyggt, hur fjantigt det än låter xD), hästsvans, knut eller flätor. :) Sen kan jag ju såklart styla det med massor av mousse och hårspray så att det blir riktigt rufsigt och bulligt.
Mitt hår går att variera hur jag vill, det är jag tacksam för! :)

Nästan uteslutande utsläppt och stylat, antingen plattat eller lockat med trippeltång. Min lugg är dock i princip alltid uppsatt (i en "bulle").
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Ja,hästsvans,utsläppt,knut,slarvig knut,lockigt,plattat elr inbakad fläta är väl det vanligaste. Luggen brukar få vara en sne,ibland hel och ibland uppsatt med diadem elr klämma ;9
Oftast utsläppt, med två spännen i luggen.
Ibland får jag för mig att sätta upp det i hästsvans eller en liten tofs där bak och resten utsläppt, är bäst på att förklara (A)

#26 Den är fin! Jag brukar sätta en blomma som döljer hålet/väskan. 
Haha, jag sätter upp håret, sedan släpper jag ut det, sedan tar jag upp det igen och så har jag utsläppt. Varierar säkert tio gånger under en dag.
Jag har haft håret uppsatt väldigt mycket. Fast för ett tag sen ville jag börja ha det utsläppt oftare. Jag plattar håret, ibland tuperar jag det för mer volum och hårspray. Jag har självfall och avskyr hur håret närmast ansiktet lägger sig.

Jag har klippt mig kort nu så det blir lite stylingprodkter och så står det mest åt alla håll o kanter…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!