Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 2216 ggr
[SweetRose]
0

Dreads + färg - beslutsångest!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det så att jag har blivit enormt sugen på att skaffa dreads, eller ja, nästan. Jag vill ha sådana som Shakira har på bilden jag Länkar nedan men jag är osäker på om det är dreads eller bara tvinnat. Jag vill inte har överdrivet tydliga utan lite mer "diskreta dreads" eller vad man ska säga. Eftersom hon hade dem i flera år borde det vara dreads eftersom tvinning går ur rätt snabbt. Vad tror ni det är? och så undrar jag om ni vet ungefärliga priser för om man skulle göra detta på salong.

Jag har även på sistone blivit rejält sugen på att blondera mig med hjälp av slingor i flera omgångar (inte platinablondt). Jag har relativt ljust hår egentligen som jag alltid färgat mörkt. Dock är det så att mina ögonbryn och ögonfransar är kolsvarta av sig själva och jag vet inte om det kommer passa till blondt hår. Vad tror ni? (skickar med en bild på mig också)

(bild på dreadsen/tvinningen) http://popularpopvideos.com/wp-content/uploads/2011/10/best-video-moment-shakira-loca.jpg

[SweetRose]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en gammal bild där jag provar en blond peruk om det hjälper något! Det är absolut inte så blondt som jag vill ha det

Faweye
0

Jag kan inte säga så mycket om bara bilder. Men jag får känslan av att den mörka färgen passar bäst enligt mig. Sedan tycker ju alla olika!