Beslutsångest, hjälp?
Hej! Jag har funderat fram & tillbaka på hur jag ska göra med mitt hår till sommaren.
Min naturliga hårfärg är blond & just nu är mitt hår brunt/mörkbrunt.
Jag har funderat på att göra det blont igen, blondera det, med antingen mörkbruna slingor i eller med mörkbrunt underhår.
Skulle det slita väldigt,väldigt mycket på håret om jag skulle blondera det nu? Eftersom att det är så pass mörkt? Fast det kanske inte spelar någon roll?
Vad är bäst att göra & vad tycker ni skulle passa mig bäst?
Såhär ser min hårfärg ut nu:
MVH Wilma
du kanske kan börja med att bara lägga i ljusa slingor, så ser det ju nästan ut som om det är blont med mörka slingor? 
#2 Det var ju smart, tack så mycket för tipset! :)
MVH Wilma
Det var så lite så! 
Asså när jag var mörkbrun förut så la jag i slingor för att på så sätt göra det blondare. Men eftersom att mitt hår är så himla tunt så såg mitt hår fettigt ut även fast det inte var det. Men du verkar inte ha så tunt hår som jag hade då så det kanske inte kommer bli något problem.
Just nu håller jag på att färga mitt hår tillbaka till min naturliga hårfärg som är blond och nu har jag massa röda pigment i. Och om jag bleker det finns risken att det blir röda toner i det, så jag håller på att färga tillbaka det allt eftersom. Så det kanske du kan göra?
. Jag funderar på att vid nästa färgningstillfälle använda en avfärgning som heter colour b4 
#5 Jo, det skulle ju gå. Dock tror jag INTE att du hade tunnare hår än vad jag har, jag har typ så tunt hår som det går att ha, glömde tillägga att jag har löshår på bild nummer två. 
Men tack så mycket för hjälpen!
MVH Wilma