Hårförlägningar
Jag är intresserad av att skaffa hårförlägningar men var köper man, vilken lägg blir bäst hur ser man bra nyans, hur sätter man fast dom, vilken sort?
Väldigt tacksam för svar.

Safari i göteborg är riktigt bra där kollar dem även ut vilken nyans som passar just dig bäst. Kostar 500 kr med clips :)
Det finns flera bra webbsidor där du kan beställa hårförlängningar och servicen brukar vara kanon. Men finns säkert ett par affärer där du bor som säljer och kan plocka ut en bra nyans.
Om man ska gå på längden så beror det på hur långt ditt eget hår har du kort bör du köra en kortare längd eller klippa upp löshåret.
Hårförlängningarna kan du sätta i på olika sätt du kan använda clips som du sätter fast i hårbotten eller keratinslingor, microringar eller tejpträns.
Allt är olika från person till person vad man vill ha för längd och sort.
Jag använder 50 - 60 cm och klipper upp (clips)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
Tack för svar! :D
Jag har ungefär axellångt hår, uppklippt men lite tjockt i brun/röd nyans men jag färgar det brunare :P Och jag bor vid Göteborg så det skulle vara snällt om ni sa Någon butik där som är bra :D Som sagt har rätt tjockt hår så ska jag klippa upp det mer??? Och vad är bäst clips eller microringar/keratinslingor eller tejpträns?? Jag vi gärna få mitt hår till ungefär mindja :D då jag hade ungefär så när jag va liten och många tycker att jag skulle passa i långt hår :)
Det beror på hur kinkig man är, men bäst är väl clips då slipper du duscha löshåret ofta och kan ta ur det så håret får vila :-) bor tyvärr inte runt gbg så men googla
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Där har jag info om de flesta metoderna, Länkar till butiker m.m.