Löshår eller peruk?
Jag undrar lite vilket som är bäst av löshår o peruk. Peruk verka mycket smidigare o idag syns de ju inte ens att man ha peruk, om man kolla på Tyra banks o alla andra kändisar. Och sen finns de ju även ett nytt hår, Vital Hair, som är bättre än sitt egna hår. Vad är nackdelen med peruk? Någon som vet?
Löshår verka slita mycket mer.. O sen byta mkt oftare o sådär. Hade löshår en ggn, hade limat dit de, men de lossnade o satt inte alls bra. Vene om de va min hårtyp som gjorde så de lossnade elr om ja inte skötte de ordentligt.
Men skulle gärna vilja veta mer om peruker, då de verka vara mycket smidigare! Ha kollat in Vital hair ganska mkt som sagt, men vill veta nackdelarna.
Skulle jag också gärna vilja veta :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Haha, ja, då är vi verkligen två! (:
Då är vi tre … ( Gamla sida )
Priset är ju nackdelen. Ska du ha en lace (alltså där hårstråna är handknutna ett nät), så får du betala 4-9000 i alla fall.
Nackdelen är också att det är varmt med peruk, och att du måste knyta upp ditt eget hår under en hätta. På sommaren är det jobbigt.
Lika så måste man limma eller tejpa de flesta perukerna på huden, så att de inte kasar.
Bortsett från det är det jättekul och skönt med peruk. Det finns lika många för och nackdelar som förlängning. Men priset är betydligt högre (om man skaffar äkta hår, vilket jag rekommenderar).
instämmer det blir väldigt vaaarmt iaf med en äkta, och mycket med hår under