Sökes: Dreads tillverkare!
Hejsan, jag har varit på jakt efter dreads ett bra tag nu men hittar ingen bra återförsäljare då dem jag lyckas hitta inte har fallit mig i smaken/slutat tillverka dreads. Så nu efterlyser jag helt enkelt någon som gör dreads. Helst i Sundsvalls / Norrlands området, då det blir lite väl saftig frakt att skicka ifrån tex. skåne :P tipsa på nu folket! tacksam för alla svar jag får! :)
Hallojs, vill bara inflika med att frakten blir lika dyr oavsett om du fraktar från Sundsvall eller Skåne, om du ska frakta med t.ex posten. Det är vikten och paketets storlek som kostar i porto!
Jag har några bekanta som i alla fall har gjort dreads (jag bor i Hudiksvall) men vet inte om de fortfarande håller på med det.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
haha oj, det är ju faktiskt sant :P okej, spelar ingen roll vart i sverige tillverkaren finns!
Har någon utav dina bekanta någon hemsida eller liknande så att man kan få kolla på några av deras arbeten? :)
I do :) Kolla mitt inlägg: http://har.ifokus.se/discussions/4f2df1ae88f472205f001199-handgjorda-syntetdreads?discussions-3 Har kraftigt nedsatt pris under februari månad så pass på nu :)

Jag tillverkar dreads till billigare priser. Frakten är inte dyr alls :)
Maila: fia55@hotmail.com
Jag undrar var jag kan få tag i dreads av äkta hår, att förlänga det egna dreadade håret med..?
Intressant vore även om någon kanske kan tänkas göra dreads på mig, och även då sätta i dessa förlängningar.. Jag finns i Köping!

då köper du en vanlig "bulk" med hår från någon shop. eller så köper du träns och klipper bort själva tränset. men det blir dyrare.