Rosa hår tips
Har velat färga mitt hår rosa ett tag nu. Mitt hår är platinablont och vill ha en färg som är lätt att få ur genom blekning eller som försvinner efter ett antal tvättar så jag får min platinafärg igen. Har ni tips på någon sådan hårfärg? Vill ha ljusrosa hår, som den här bilden =)
http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2010/12/light-pink-hair.jpg
Jag hade den rosa färgen på bilden nedan, och det blev sådär blont efter en blekning bara :) (Fast var ju förstås lite urtvättat vid det laget också!)
Det jag skulle personligen tipsa om då jag testade lite allt möjligt rosafärger under två års tid är antingen Directions Carnation Pink, Pastel Pink. (Directions blev helt klart min favorit av de extrema färg märkerna, men det är också en smaksak)
Sedan kan man (som jag gjorde under mina fattigare tider) blanda ut färgen och ljusa upp den med hjälp av Balsam och på det sätt få den exakta nyans man är ute efter :)
(bilden funkar inte just nu D: testar ladda upp igen imorgon :)
#1 ååh, jag vill gärna se bild!! =)
Blanda ut med Balsam tänkte jag annars blir det nog på tok för mörkt?
Vilken av de två färgerna från Directions är mest lik bilden, eller vilken av de tycker du är bäst? =)
snyygt! Den sista bilden passar resultatet jag vill ha bäst, hur länge ska man i så fall låta färgen sitta i? 
På den bilden är det lite utblekt också men att blanda ut med Balsam gör kicken ^^ Jadu är en smaksak :O ibland sovde jag till och med me färgen ^^ men på burken står det att cirka en timme :)
Stargazer - baby pink
och vill du ha den svagare m.m. blanda ut toningen med vanligt Balsam :)