Vilken färg?
Jag har tidigare blekt mitt hår, jag har naturligt mörkblont, men blekte det till ljusblont, tröttnade på det och började slinga hårbotten, nu har jag en reäl utväxt på minst 1 dm och känner nu att jag vill göra något åt håret.
Vill inte bleka det igen för det är jobbigt med utväxt och tycker inte att det är lika snyggt längre som jag tyckte då, slinga det känns lite tråkigt så funderar på att färga det brunt.
Men är rädd för att jag ska ångra mig och hittar ingen bild på någon hårfärg som jag kan bestämma mig för.
Kommer göra det hos frisören men vill ha med en bild på vilken hårfärg jag vill ha, någon som vill länka till snygga hårfärger eller någon som vill tipsa mig om vad jag ska göra med håret? :P
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Det är svårt att tipsa utan att veta hur du ser ut eller trivs i. Dock vill jag ju påminna dig om att du lär få utväxt om du färgar brunt också, om inte ditt hår mörknat sen du blekte. Samt att det ju såklart inte behöver bli lika tydlig som om du har blekt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#1 Så klart det blir utväxt det blir det vad man än färgar. Men den kommer inte alls vara lika tydlig så min hårfärg allra närmast hårbotten är ljusbrun nu.
Kanske kan lägga ut en bild senare :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus