Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 2391 ggr
Eudai
0

Den ena eller den andra? Röd färg!

Hej!

Har precis hittat denna fina hemsidan och wow säger jag bara! 
Men jag behöver hjälp!
Jag har letat mig omkring för den perfekta permanenta röda färgen till mitt hår.
Många talar varmt om Wella Color Touch 66/45 Vibrant Red 100ml och Schwarzkopf Live Color XXL, 43 Red Passion, vilken anser ni gör tricket bäst? Eller kanske någon annan?
Jag har en färgbomb hemma som kompliment, men börjar bli trött på det. Henna är jag inte så intresserad av för många skriver om hur det har sabbat deras hår :/ Och DET mina vänner, är jag inte intresserad av! ;)

Tacksam för svar!

badbrain
0

Jag har en ketchup röd permanent färg i mitt hår, sen sätter jag på en toning av special effects ''blood red''. Det håller väldigt länge, 4-5 månader. Rekomenderar det :)

Arinya
1

jag testade vibrant red, den blev skitsnygg! iofs hade jag mörkbrunt hår innan så den blev ju inte jätteröd med typ rödbrun och de va jättefint och satt jättebra

Eudai
0

Hur längel lät du Vibrant Red sitta i? Det var den det blev tillslut! :)

Arinya
0

Så länge som den skulle :P jag tar alltid maxtiden :P

vegi
1

jag skulle rekomendera Live color XXL Real Red 35. Valde mellan den och Live Color XXL, 43 Red Passion förut när jag var rödhårig och blev asnöjd med resultatet från 35. 35 innehåller mer guld men jag älskade resultatet och det blev riktigt rött!

Visserligen så höll det sig inte så länge på längderna men mina längder var väldigt porösa så det hade ju lite med saken att göra också :)