Frisörgymnasium i Stockholm?
Halloj! Jag har klippt mig på Skärgårdsgymnasiet i Åkersberga nåt år nu, men har flyttat därifrån och behöver hitta någon annanstans att klippa mig. Hittills har det fungerat alldeles utmärkt att klippa mig på ett gymnasium och jag tänkte därför prova det igen, men på någon skola mer centralt i Stockholm.
Min fråga till er är då om ni kan tipsa/varna mig för några skolor i Stockholms-området. Har ni testat att klippa er någonstans? Vilka skolor har bra och välutbildade elever? 

Mvh Stephanie 

Cybergymnasiet i odenplan? Går själv där och är väldigt nöjd med frisörlärarna. Går till treorna för att färga håret och hon som gör mitt hår är super duktig! självklart så finns det ju elever som inte är lika seriösa men det gör det alltid så jag skulle rekomendera skolan starkt :) tror att treorna tar 100 kr för en klippning och tvåorna 50 kr eller nåt sånt :)
Ok, får höra med dom då
Har dom ingen webbsida för frisörerna? Typ kontakt och annan info.

Mvh Stephanie 

nej tyvärr inte, det är mest information om programmet för dem som söker skola. Lite info står det om oss som tävlat och våra placeringar men jag hittar inget nummer om man vill boka tid… men kika på www.cybergymnasiet.se så kanske du hittar något :)
Style Education på Odenplan finns, samt Svenska Frisörskolan i Solna Strand.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Puttar lite, nån som har varit och klippt sig på nån av skolorna själv? 

Mvh Stephanie 

Jag gjorde min baluppsättning på en frisörskola i Vreten, ligger precis vid tunnelbanestationen Vreten. Det var inget gymnasium utan eleverna var lite äldre, men det var billigt och de var jätteduktiga