hårförlängning?
Hej! Mitt hår är ca axellångt, blondt och tunt, och jag skulle gärna vilja ha en hårförlängning, men jag vet inte vilken som är bäst. Så jag skulle vilja ha längre och tjockare hår alltså, vet ni någo bra?
vilken metod osv. är bäst?
#2 , du skulle ju kunna prova micro ringar , eller hår som man limmar på (bäst att göra det hos frisör) är inte så bra på tunnt hår tyvärr
#3 nu förstår jag inte riktigt? är det man limmar fast sämre?
Jag har hört att alla kan inte ha microringar då det inte fäster i håret.
Alla metoder har för och nackdelar. Jag har haft hårförlängning 2 gånger, och jag har haft lim båda gångerna. Första gången hade jag till då jag tog studenten och den sommaren var riktigt varm så limmet smälte. Andra gången hade jag som sagt också lim och just denna gång gick det väl bättre men efter ett tag blev det så att det kliade så jag vet inte om det var limmet som gjorde att det kliade eller om det var håret.
Så tänk noga på vad du använder för metod, finns även en annan metod då man syr fast håret. Länken sm #1 har skickat finns det en massa infon om metoderna som finns gå in där och läs och kolla på videorna som finns =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Microringar är gjorda av nickel så när man tvättar håret så far färgen bort och kvar är den rena metallen.
Jag är nickelallergiker och efter en vecka fick dom plocka bort dom för hela hårbotten var sårig.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

jag föredrar keratinvax då det bli mest naturligt. det är även den metoden de flesta av mina kunder föredrar. om du har väldigt tunt hår så kan man änvända den metoden med lite tunnare slingor.