Hår iFokus

Hår

Etikettbilder
Läst 6368 ggr
kkarinn
2011-10-29 11:53
0

inspiration

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Hej!

tycker det är så roligt att se alla olika hår som finns. så tycker alla ska lägga upp ett kort Skrattande

här är mitt hår, färgat (naturlig hårfärg: råttfärg) uppklippt lite konstigt, och en lugg på utväxt fram!Tungan ute

Chamy
2011-11-15 23:34
0

Du har jättefint hår kkarinn! :)

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

[Rhodugune]
2012-01-30 14:32
0

Tyckte dig hår ser väldigt fint ut, jag gillar färgen, glansen och vågorna i ditt hår. :)

Själv håller jag på att spara långt, det är inte så jobbigt och besvärligt att ha långt hår som många verkar tro, när de frågar mig att tar inte ett så långt hår väldigt mycket tid att sköta?!

Jag ägnar ca en kvart om dagen åt mitt hår, reda ut, borsta och sätta upp och fläta för natten.
Tvättar gör jag en gång i veckan. 

Så låt inte det hindra er, om det är långt hår som är drömmen! :D

vegi
2012-01-30 19:59
0

Här är mitt hår som vi håller på å göra blondt. Har först varit riktigt riktigt rödhårig i lite mer än ett åt och innan det svart men nu ska det minnsan bli blondt!

Vi börjadee med att slinga det och det är vad jag har nu, slingorna blev blonda på direkten och imorn så blir hela håret ljust :D

kkarinn
2012-02-01 09:29
0

#2 oj vaad lååångt!!! hur ofta klipper du topparna??

[Rhodugune]
2012-02-01 14:23
0

#4 När det behövs. ;)
Skämt o sido så blir det nån gång per år, en eller två kanske, men jag brukar bara ta någon cm då, toppar mit hår själv med hjälp av en kompis. 
Sen sitter jag en del och letar upp de kluvna topparna och klipper av dem en för en, det sparar längd.

beenrangel
2012-02-02 20:05
0

# **KKARINN
**Jag bara älskar ditt hår! Otroligt fint!Skrattande
Hur får du det så?

kkarinn
2012-02-06 12:13
0

#6  ååh tack så mycktKyss

jag gör intr så mycket, tvättar det bara 1-2 gånger i veckan scampoo och Balsam från frisör, klippet topparna ofta och färgar endast utväxten.plattar inte eller fönar-

använder inpackningar med olivojlor, jojobalolja och lite sånt Tungan ute

sen är det tyvärr ganska slitet endå:P