Bleka med tunt hår och färga efter?!
Jag har väldigt tunt hår och duschar varannan dag. Kommer mitt hår börja falla av om jag bleker det? och har ni tips på blekningsmedel jag kan använda mig av? skulle vilja färga det blått efter blekningen med ''directions lagoon blue'' .. behöver hjälp om jag kommer att tappa mitt hår när jag har så tunt hår om jag bleker det?!
Och det står såhär ''Directions hårfärg / semipermanent toning är framtagen för, och fungerar bäst på kemiskt behandlat hår såsom blekt(Stargazer Blekning)'' ska jag ta åt mig av det eller kan någon annan hjälpa mig..
För jag e rädd att jag kommer tappa mitt hår om jag bleker det, men jag ska ta tabletter så att mitt hår växer ut snabbt och blir tjockare osv. Kommer det falla av ändå?
Och jag har lila underhår just nu med hårfärgen '' live purple hair dye '' kommer det att påverka blekningen eller kommer det fortfarande vara lite lila kvar eller lite mörkare på det stället?

Personligen är jag ingen förespråkare för att bleka hår, men om du är osäker så gå till en frisör och fråga! Det är starka kemikalier det handlar om när man bleker.