Hår iFokus

Hår

Etikettbilder
Läst 2666 ggr
[linneasandberg]
0

Jag vill ha!

Åhh jag bara älskar den här frisyren! (google bild, hoppas det är OK)

Vill testa gå till frisören (eva's klipp) och klippa mig sådär c:

AWESOME!

Bild borttagen av moderator pga brott mot upphovsrättslagen. Läs gällande bilder här! /Chamy

spacesheep
0

Det handlar väl mest om att klippa upp håret samt en längre snelugg! Styla till mycket volym så har du det. Men sedan är det inte okej att publicera Google-bilder här faktiskt, det är faktiskt så mycket som olagligt. Kan vara bra att tänka på i framtiden, då man kan få dyra böter för det ^^

[linneasandberg]
0

#1 jo jag tänkte på det :/ Men om jag skulle fixa sån lugg skulle det bli slickat typ ;D och inte komma över hela pannan ;o

spacesheep
0

#2 Att få luggen som man vill är nästan omöjligt beroende på hårtyp.. :) Har du riktigt tjockt hår kan det nog fungera att få den som på bilden, det är ungefär så min lugg blir, men har man tunnare hår är det nog svårt. Annars kanske du kan göra på att ha håret uppklippt men en lugg som passar ditt hår bättre? :)

[linneasandberg]
0

#3 jag har inte direkt tunnt hår men hennes på bilden verkar strävare och mitt är glansigt/glidigt typ om du förstår :/

Ellenfyrkant
0

Nyfiken! Slänk gärna in en länk till bilden.

Mvh Ellenfyrkant

[linneasandberg]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Målade en bild ist för att visa frisören hur jag hade tänkt, kommer betälla tid snart!