Recension Sublime Mousse
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har nyss färgat mitt egna hår med Loreal Sublime Mousse, nyansen 60, och måste säga att lättare än så här kan det knappast bli! Tror inte man kan misslyckas - moussen gör, precis som dom säger, det lika lätt som att schamponera håret. Får se hur färgresultatet blir när jag sköljer ur om en halvtimma:)

Färgen blev jämn o bra, riktigt naturlig:) Inga röda toner i denna(inte i mitt hår iaf). Är lite ljusare där det vart solblekt, nästan blont inna. Får se hur mkt färg jag tappar och hur mkt det kmr synas då:P är nöjd över färgen iaf^^
Jag använder mig av den hårfärgen och jag ÄLSKAR den! Var lite orolig över att testa den först men när jag väll hade i färgen i håret så ångrade jag mig inte en sekund över mitt val. Angående att tappa färg så har min färg hållt i ca 4 månader nu utan att ha blekts, men det är ju såklart individuellt beroende på ens hår osv.
Jag använde Sublime Mousse i somras (Juni) och jag blev förvånad över hur lös moussen var. Inte alls lika fluffig som på reklamen.
För övrigt så blev färgen jämn och fin, och det sitter kvar än idag (har en utväxt på ca 8 cm) 
Kommer inte ihåg vilken nyans jag använde men det var iallafall en brun färg.