Victoria Secret?
Victoria Secret sänds ju snart och jag är, utefter deras kroppar, ganska avis på deras svall. Jag har hår som räcker ner till bhbandet och det är välvårdat (och bättre och längre ska det bli). Jag har en gammal uppklippning där det kortaste nu är lite mindre än 10cm nedanför hackan, hårkvalitén är fin och tunn (typiskt svenskt).
Men jag vill ha volym och liv i håret som modellerna - hatar att styla håret, yes, men det måste klippas på något speciellt sätt för att få röresle och volym, men ändå behålla längden. Inte dags för frisören än på några månader, men är det långa lager som gäller tror ni? Någon som har tips på hur man klipper fram ett långt hår med rörelse och volym:)?
vill cokså ha tips på detta. :)

Alltså alltid det där mongot mai som ska härma mig som är så cool;)
Ditt hår växer ju ändå så sjukt fort att du kan ha vilka frisyrer du vill och hoppa från page ena veckan till midjelångt prinsesshår nästa:(

I ditt läge skulle jag prata med frisören om önskan på resultatet. Men det är väl nästan bara uppklippning som ger en sorts volym utan styling. Gärna där kortaste längden är max 1 dm för bästa resultat skulle jag säga, när du nu inte vill behöva styla. Annars kan man ju enkelt ta hjälp av tupering, lite dust it och hårspray.
Mvh Ellenfyrkant

#3 Frågade endast om klippningen av deras hår:) Ser inte ut att de har uppklippningar så korta som 10cm (slutar en bit ovanför örat då).