Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 2921 ggr
Xia
0

GLISS balsam - silikonfritt?

Är schwarzopf balsamet GLISS-asia straight Balsam silikonfritt? Tänkte börja med balsamtvätt, och GLISS balsamet är det jag använder för nuvarande. :) Om det är silikon i, vad finns det då för bra silikonfritt Balsam? Tack för svar :) //xia (xias.blogg.se)

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Birke
0

LÄgg upp INCIn lr sök på lockig.se:)

Alex
0

Skriv innehållsförteckningen här så kan vi nog hjälpa dig. Glad Eller så kan du först och främst kolla om Dimethicone finns med, vilket är det vanligaste, och vet att det i alla fall finns i Gliss Colour Protect.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Xia
0

Okej, här kommer ingridienserna Aqua, ceraryl Alcohol, behentrimonium Chlo ride, Glycol Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Dimethicone, vanilla planifolia Fruit Extract, bambusa Vulgaris Leaf/Steam Extract, Panthenol, Cocodimo nium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dicaprylyl Carbonate, phenoxyethanol, Methylparaben, polyqua ternium-37, propylene Glycol Parfum, propylene Glycol Dica prylate/Dicaprate, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, PPG-1 Tride ceth 6, linalool Så, det var hela, jag tror att jag har fått ut alla tecken, bokstäverna var så små… //Xia (xias.blogg.se)

Kram Xia
bloggen

h

Birke
0

Dimethicone, och tror dessutom att det finns alkohol i..

Xia
0

Oj, såg inte Dimethicone :o Tack så jättemycket!!

Kram Xia
bloggen

h

[SweetRose]
0

Kan tipsa om naturelles Balsam, billigt och inga konstigheter i Glad

Xia
0

Var kan man hitta dom??

Kram Xia
bloggen

h

[SweetRose]
0

välsorterade ica-butiker typ ica maxi och de flesta coop forum har det :)

Xia
0

Tack!! /xia

Kram Xia
bloggen

h

romraf
0

på ICA MAXI Sthlm hittar jag det inte längre..?!! det var ett av få som var svanenmärkt =(( har skrivit o frågat om de har slutat med NATURELLE´s serien.

Hittade ett annat, som jag undrar över,….NEUTRAL… vatten,cetearyl alcohol,behenoyl pg -trimonium chiorid, hexylene glycol citric acid, sodium benzoate…

0% parfym, 0% färgämnen,0% parabener…..

tacksam för alla svar…..huuu vad svårt det här är att hitta rätt i denna djungel…

Romraf

"ingen fråga är för dum för att ställas"

romraf
0

Idag fick jag svar från ICA MAXI Haninge Sthlm….

tyvärr har serien NATURELLE utgått, det är ICA CENTRALLAGER som har tagit bort det från deras sortiment. SYND för jag har köpt det i flera år. Det var BRA MILJÖval- märkt tror jag eller bara SVANEN är osäker.

DE har HUR MYCKET som helst med andra artiklar inom hårvärd, och nu finns bara NEUTRAL kvar….=((

Romraf

Xia
0

Näe, synd! Hade hoppats att jag skulla kunna ta mig till ett ICA Maxi o köpa ett sånt

Kram Xia
bloggen

h

romraf
0

Vet INTE OM det gäller ALLA ICA MAXI ??  jag har bara mejlat med Ica i Haninge Sthlm där jag handlar..

Enligt inlägg här ska det finnas på COOP Forum (?) så jag får kolla det vid tillfälle.

Annars kanske det går att köpa via nätet…? ska kolla.

Romraf