Klippa själv eller hos frisör?
Funderar på att ha sÅn här frisyr http://www.emo-site.com/images/emo-hair/emo_hair_9.6.jpg Behöver man ha långt hår eller går deg bra med mellanlångt hår? Jag har hår som är ca fem cm över midjan. Är det bäst att boka tid hos frisören? Är det mycket arbete med att hålla frisyren i skick? Förlåt om jag har varit otydlig! Supertacksam för svar!! //Xia (xias.blogg.se)
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com
Hår som slutar fem cm ovanför midjan kallar jag långt.
Och ja, det bör gå utmärkt. Dock bör det vara väldigt tjockt för att bli bra, så man kan behöva löshår för bästa resultat.
Har du själv inte frisörsaxar och är bra på att klippa hår är det bäst att gå till en frirör, ja. Och det krävs en del till att styla, och klippa då och då eftersom uppklippningen kommer växa ut och bli lång. Hur mycket och lång tid det krävs för styling beror ju lite på ditt hår och hur bra du själv är på det. Behöver du platta det tar ju det tid, om du inte har väldigt rakt hår naturligt. Sen ska du ju få volym, med hjälp av exempelvis vax och spray eller till och med tupering.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Har ju spikrakt hÅr, det är tjockt också. Tack för hjälp!
Kram Xia
bloggen
Inga problem, du får uppdatera med resultatet om du gör det! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hmm, blir nog till jul xD Bästa frisören finns i Linköping, ska dit till jul! Tack än engång för hjälp
Kram Xia
bloggen