Snurrsak till håret håret.
Jag undrar vad en sådan sak man har till att få håret snurrat i en toffs heter? Jag har en video på den , någon som vet vad den heter? Man har den till när man satt upp en vanlig toffs och ska dra ut den lite för att sedan dela håret och vuka igenom toffsen så det blir snurror på sidorna:)
tass
okej, vet du vart de finns att köpa? :)
#2 va? nej asså med tass menas bokmärke typ…
vadå bokmärke? Det jag ville veta vart dessa hårtillbehöret fanns att köpa oc vad det heter
#4 jag menar att jag vill följa denna tråd…
Tror att jag vet vad du menar men jag vet inte vad de heter
Jaha, så seg man kan vara på en lödag kväll !
Sök på "Twistback Flip Under | Cute Girls Hairstyles" på youtube och ta den första videon, i slutet använder hon en sådan , tänker vi på samma sak?
Jag har sett sånna verktyg på giltter, fast den är av plast, och den är dvart kostar runt 40-50 tror jag om jag kommer ihåg rätt.
Hon på videon kallar det för topsytail.
Sedan har hon en videon på hur man kan göra en egen hemma.
om di menar ett hårlasso så finns det på glitter som Marizia säger.
http://angelnr1.blogg.se/images/2009/mina-bilder13_32327785.jpg
Japp det var en sån jag mena, fast dom finns i svart, funderar på att ta o köpa mig en! ;)
Donut på stylebytyra.se??
/ Melanie
Måste bara fråga vad denna ska vara bra för? Är ju bara att göra en liten öppning och sticka igenom håret genom att liksom hålla i själva snoggen typ och vrida runt det så följer ju håret efter.
Inte för att de är särskillt dyra, men jag tror nog det dat lika lång tid att ta upp den, trä igenom håret i ögglan och sen dra igenom som att göra det utan lasso 
Hakuna matata!
Elshira har en poäng där, jag kan fixa det utan en sån där snurrsak. 
För övrigt ska det så *snodden* inte snoggen… hehe!
Hakuna matata!
Hehe tack alla!
#Elshira - Jo det går bra men mitt lår är väldigt tjockt och jobbigt, det blir ofta trassligt med, så det är en julklapp som jag ska önska mig iår :D