aldrig bestämma mig!
Hej allihopa!
Jag har ett litet problem vad gäller mitt hår. Och det är att jag ALDRIG kan bestämma mig.
Jag kan klippa lugg och precis efter att jag gjort det så ska jag spara ut den. Jag klipper kort och precis efter det så vill jag ha långt. Det är tvärt om också, att när håret har blivit precis så långt blir jag trött på det och klipper av det.
Så jag undrar om det finns ngt att göra för att undika detta återfallet av avklippning eftersom jag vill ha ett långt hår utan lugg! Någon som har ngt tips?
(Kanske lite tips som får det att växa fortare!? :) )
Tack på förhand! :)
Skriv ett meddelande till dig själv på spegeln. Oftast där man står när man tröttnat på det… Skriv något med att "Jo, du vill VISST ha långt hår! Även om det inte är snyggt just nu så blir det det!" eller något liknande ;)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Haha, låter som en bra idé! Tack så mkt! :D
Åh är likadan! Färgade mitt hår svart för några dagar sen och började ånga mig lite.. Men så tänkte jag: Hade jag inte gjort det hade jag ångrat att jag inte gjorde det.
Och det hjälpte ;)
/ Melanie
Sant kanske! haha! Tack!
Om ni gillar att variera er så tycker jag inte att det är något fel i att ni byter frisyr och färg ofta. Om ni däremot ofta ångrar er efter att ni har gjort något med erat hår så kan jag bara tipsa om den här artikeln!
Lycka till tjejer
Åh, smart idé! :D Tack!
ricinolja och rosmarinolja får håret att växa snabbare :)
ricinolja håller jag faktiskt på med nu :D det andra kan jag prova! :) tack!
jaha ok! :D vart får man tag på sånt då? :D
jag har köpt min på www.grongava.se men det finns nog i typ hälsokostaffärer också, men annars är den sidan bra tycker jag :) rimlig frakt o så :)
ååh, ok! Tack! :D