Viva color mousse
hej! Just nu är mitt hår ljusblont men jag skulle vilja testa ganska mörkt brunrött. Funderar på att tona med Viva color mousse eftersom den går ur redan efter 8 tvättar (ifall det blir dåligt liksom), den är billig och sliter inte så mycket på håret. Frågan är vilken färg jag ska använda för att det verkligen ska bli brunrött och inte bara rött ;) Och kommer Toningen gå ur helt eller kommer mitt hår vara typ oranget resten av livet? Tacksam för svar!
Är den så billig? Kostar mer än permanenta Mood. Men klart bra att testa först, tror nog den ska gå ur, men … jag använder en color mousse för att slippa färga så ofta och den sitter inte många tvättar. Tre kanske. men det är ett annat märke.

Kostar bara 55 kr, hur mycket permanenta mood?
Vilken färg tror ni jag behöver?
Denna hårfärg har jag just nu:
49

Var hittar du den? Har sökt på google men hittar den färgen, kan du länka? :)
Färga inte du har hur fin hårfärg som helst!
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Superfin hårfärg har du!
Mood kommer jag dock inte använda, jättekasst enligt mig :S
Viva tycker jag inte heller om.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
varför kommer du att använda något du tycker är kass? Fast jag tycker inte det är kasst.. men jag har kort hår och det är möjligt att personer med långt hår behöver mer än en förp. men för mig räcker en till två gånger. Jag såg en test på färgmedel för nån vecka sen och Mood fick mycket bra resultat i det.
#8 TS har inte skrivit att det är kasst?
nej du skrev det eller missförstod jag något?
#10 Trodde du menade TS eftersom inte du skrev något nr. Gör det istället, skriv det numret du pratar med eller användernamnet du pratar med så blir det inga missförstånd:)
Har inte skrivit att jag ska avända det? Står ju "inte" :)
jag skriver inte nummer när jag svarar på föregående inlägg, annars gör jag det. Hyggligt att redigera och inte låtsas om att man gjort det….
#12 Jag har inte redigerat någonting?! Du som har läst slarvat antagligen för jag har inte ändrat någonting…
okej om du mår bättre av att säga det (med reservation för att någon Medarbetare redigerat) men jag är 100% säker för jag kollade extra noga efter din första lite näbbiga kommentar och då stod det INTE något inte. Lämnar nu denna tråd och grupp. Kan man inte vara lite trevlig!?
#14 Jag har inte varit otrevlig? Skrev sanningen att jag itne har ändrat någonting. Jag har inte varit otrevligt….
Snälla håll god ton i era inlägg! Följ våra Sajtregler gällande netikett när ni skriver, det här ska vara en trevlig sajt att vistat på.
Jag stänger den här tråden eftersom den har gått in på ett helt annat spår än TS menade.