Vad tycker du?
Jag har i stort sett bestämt mig, men vill ändå ha fler åsikter än min egen :)
Tror du jag skulle passa i detta?
Jag har blåa ögon och mörka ögonbryn och ögonfransar.
Min hårfärg har blivit så j*vla konstig. Jag har svart underhår och brunrött överhår. Men på senare tid så har det blivit fläckigt och styggt. Det är en färg i hårbotten, en färg längre ut och en annan färg i hårtopparna. Så jag tänkte färga det mörkbrunt/svart nu i helgen (det ska jag göra vilket som) och längre fram sätta i vita eller ljust blonda slingor i håret. Antingen microringar eller bränna fast. Eventuellt sätta i extensions med för att få längden tills mitt riktiga hår växt ut :)
Frisyren/färgen: http://data.whicdn.com/images/14419908/guy_tang_hair_color_2_large.jpg
Vill dock inte ha så mycket vita slingor, utan färre men lite tjockare. Hittade ingen bättre bild, men det är rätt så likt.
Tror du kan passa superbra i det, kör på!
/Jessica
Hur är din hudton? :)
Tror dock det skulle bli riktigt bra! Dock skulle jag ju rekommendera att inte bränna fast slingor om de ska sitta i luggen och ifall de ska vara tjockare. Det blir gärna väldigt stripigt och luggen delar sig precis där slingorna sitter fast.
Ju tjockare slingor, desto svårare blir det att få det att se naturligt ut.
Är du osäker, testa att gå in till en frisör och be om råd? :)
#1 Tack! Det blir nog så fort jag får pengar :)
#2 Jag har väldigt ljus hy.
Det blir microringar och då jag inte ska ha sådan lugg så kommer det inte göra någonting, men tack för tipset ändå :)
Jag ska göra det hos frisör så det kommer jag göra hur som helst :)
Ja men då tycker jag verkligen du ska köra på det! Tycker den sortens kontrast är supersnygg! :)
Tack! Ja men då kör jag på det! :)
Lägg upp en bild när det är ordnat! Vore spännande att få se resultatet :)
Absolut! Det blir nog inte än på några veckor, men jag lägger ut när det är gjort :)