Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 3311 ggr
[CatsOnMars]
0

100% naturlig hårtvätt!

Hej alla!

Jag vill tipsa om en fantastisk produkt jag snubblade över i somras nämligen Rasul eller marockansk tvållera som det heter. Det är ett lerpulver som man blandar med vanligt kranvatten till lämplig konsistens och sedan används det som ett vanligt schampoo. Det funkar även på resten av kroppen.

Jag har använt detta sen i juli ungefär och det är en enorm skillnad! Då jag har självlockigt hår blir det lätt torrt och frizzigt men nu är allt det borta! När jag klippte mig förra månaden frågade min frisör till och med vad jag gjort med håret för det är sån bra kvalité.

Min mor har också använt det och upptäckte även att det inte tar bort hårfärg alls!

Kilopriset är billigare än för vanligt schampoo

Rekomenderar produkten varmt! Glad

Birke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart kan detta hittas då:)? Är det snällare än BM?

[CatsOnMars]
0

Det är 100% naturligt så ja! www.crearome.se brukar jag köpa ifrån men det finns massor av andra sidor också! :)

Just till schampoo är det viktigt att ta pulvret och inte bitarna

busigdemon
0

Varför bör man ta pulvret och inte bitarna? Blir det inte tvål utav bitarna på samma sätt?

Tänkte om amn skulle försöka få tag på det i stan nånstans denna vecka.

"Din verklighet är inte Min verklighet"

[SweetRose]
0

Jag använder också rasul! :D

#3 Bitarna måste du först mosa för att kunna använda som shampoo, lättare att ta pulver från början ;)  Bitarna kan man ha till handtvätt t.ex.

busigdemon
0

Aha! Topp.

Finns det nån hemsida som inte har det som beställningsvara? Vill få en snabb leverenas men har själv inte hittat nån som har pulvret och har det hemma.

"Din verklighet är inte Min verklighet"

[SweetRose]
0

#5 jag köper också från crearome, de är den största återförsäljaren av det samt att jag vet att de är seriösa pga tidigare erfarenheter. Går relativt snabbt tycker jag :)