Rakat huve.
Är det någon av er som haft lust eller en udda önskan om att någongång raka av sig allt hår.
Jag skulle nog aldrig göra det, men tanken på hur det skulle vara har funnits där. XD Hehe Samtidigt sitter jag här och sparar ut håret. Har jämt under axlarna ungefär, men vill ha längre.
Så.. är det någon som haft en sådan fix idé ngn gång och kanske till och med gjort det?
Jag sitter och vill göra det jätteofta, och jag har gjort det förut. Det är både skönt och snyggt med snagg/rakat på tjejer! Dock så vågar jag inte nu när mitt hår blivit så långt buhu.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
jag själv har gjort det men bara på sidorna!
Jag har gjort det, Hela huvudet, sidorna, ena sidan, jag har gjort alla varianter. Det har ju stillat lusten om man säger så. Och nu har jag hår ned till midjan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag borde igentligen göra det. Men då kanske folk skulle tro att jag är rasist eller något. Haha. Jag tappar så mycket hår men jag måste försöka spara det. För jag passar i långt hår.
Nej har aldrig gjort det, Men dessutom har jag haft mkt tankar att göra det men skulle inte våga att göra det.
Jag skulle nog aldrig våga det heller. XD
Men varför finns detta "sug" då da, för vissa? Är det för att det blir så lättskött, att man slipper bry sig så mycket, är det för att det är snyggt, eller för att man vill prova ngt nytt?
Hur är det för er som gjort det?
Jag vill raka av hela mitt hår för att få tillbaka min naturliga hårfärg + ge det en ny start..
Dessutom så har jag bestämt mig att jag ska snagga mig när jag flyttar hemifrån för att börja om på nytt, helt och hållet. 
Jag kommer se ut som en idiot men mitt hår växer ganska snabbt så jag kan ha en cool motorcykelbrudfrisyr när håret växt ut efter ett år 
Brukar normalt inte vara här och såg sajten nu för första gången och din fråga #0 kan jag bara svara ja på,maskinklipper mig sen minst femton år tillbaka och har längden 4 till 5 mm.Trivs så bra med kort kort hår och lär ju aldrig spara ut det igen.
Klipper mig en gång i veckan minst och ett liv utan klippmaskinen skulle ju inte gå numera när man är så van och bekväm med det.
Har även några gånger rakat av allt från huvudet men är så pass gråhårig att det blir för mycket så några mm behövs ändå
Billigt och bra är det ju också 
#6 jag gjorde det för att jag hade dreads. och när de skulle bort så var det enda alternativet att raka.
Jag hade rakat av mig allt för LÄÄÄNGESEN om det inte tog så lååång tid att växa ut igen :(

Jag är grymt sugen på att snagga av det, men samtidigt så suktar jag efter långt hår. Så jag valde helt enkelt att ta två flugor i en smäll och snagga ner en sidecut :3 Fast jag är fortfarande sugen på ett helsnagg.
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jag vill bara raka av allt hår för att sen få nytt hår som inte är lika slitet och sen veta hur min hårfärg ser ut, haha. men jag vågar inte:s
#4 vf är man rasist om manrakar skallen?
#13 Jag tror att hon syftar på skinhead. Vissa skinheads är ju rasister. Rätta mig om jag har fel..
#14 där måste jag rätta dig.De flesta rasister har inte skinhead…ta inte illa upp.
de flesta är raggare och HAR hå på huvudet.
#15 "De flesta rasister har inte skinhead", jag skrev "Vissa skinheads är ju rasister", dvs inte alla/några få.
#15 och de flesta är inte alla heller.
#17 Det har jag inte sagt..
japp jag menade skinheads.
Den tänken eller "lusten" har funnits hos mig mååånga gånger. I perioder. Har dock inte rakat heeela huvet på en gång, men halva iallafall ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!