Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 4334 ggr
[Tan-chan]
0

Vad heter frisyren?

Någon som vet vad denna frisyr heter?

Jag har nämligen sparat på mitt hår så att jag kan klippa till den frisyren nästa gång jag ska till frisören, för det är verkligen min drömfrisyr, men jag har ingen skrivare så kan inte skriva ut bilden så att jag kan visa till frisören. Och jag ägen ingen smartphone heller så kan inte visa på en sådan heller. Bah!

Så frisyren kanske heter något speciellt?

Tacksam för svar!

Alex
0

Vet tyvärr inget namn, men gå till den tilltänkta frisören och be att få kolla i frisyrtidningar, du bör kunna hitta något liknande i dem! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[VictoriaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gå till biblioteket, de brukar ha skrivare. Snygg frisyr i alla fall!

Luisa
0

ta kort på bilden o visa för frisören

fartblind
0

Jag hade förklarat den som en kortare frisyr, lite shag-stuk, med snelugg. Sen är det ju bara att peka hur långt du vill att det ska vara, på sidorna, i nacken, luggen… frisörer har ganska bra koll, o den frisyren hittar du med all säkerhet i en tidning i salongen, den är inte helt ovanlig.

Känner du att du absolut vill ha en bild med dig så kan du ju göra en snabb skiss.

"Let them eat cake," she says

[Tan-chan]
0

Det där med att ta foto och skissa har jag inte tänkt på! Smart!

Och tack för alla svar! ♥

[Tan-chan]
0

Nu äntligen bokade jag tid på stans bästa frisör! Nu blir denna drömfrisyr av! ♥

Alex
0

Härligt! Kan vi få en före- och efterbild sen? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[Tan-chan]
0

#7: Självklart! (^0^)

Visste inte att man kunde bli så glad som man är nu över en frisyr. Haha! Ska bli spännande att se hur den blir på mig i morgon.

RaraVirre
0

En såndär frisyr hade jag för två år sedan! :D Jag var rakad i nacken ;)

[Tan-chan]
0

#9: Vad nice! Denna ska inte vara rakad i nacken. Den går liksom tillbaka lite i längder igen. Ska försöka hitta en bättre bild på det, för har en "framifrån/från sidan"-bild på den i mobilen som jag ska visa frisören.

[Tan-chan]
0

Där har vi en mer noggrannare bild.

http://i56.tinypic.com/wtj0vt.jpg

Jag hoppas verkligen att frisören får till den för den är bara så fin tycker jag! (^0^)

RaraVirre
0

11# Så var jag typ när jag började spara :3

[Tan-chan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär blev det. Har ingen före-bild på denna dator eftersom jag är på ett annat ställe nu och har min laptop med mig. Så finns inga förebilder på den för använder typ aldrig laptopen.

Frisören ville klippa det lite kortare för att frisyren skulle hålla längre, så den blev inte precis så som jag ville utan lite kortare. Men enligt henne kommer det se ut som så på bilden efter att det har växt lite.

Hon var riktigt duktig och ska verkligen dit nästa gång igen!

Alex
0

#13 Kanonläckert!! Skrattande Du passar hur bra som helst i det!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

RaraVirre
0

GUUUD VAD SNYGGT DET BLEV!! Skrattande

[Tan-chan]
0

Tackar hörni! ♥ (^0^) Jag ser lite pojkaktig ut när jag har en stickad kepsmössa på mig, och det är bara så awesome! (Intergender som gillar androgynitet.) Stortrivs i det!

Som ni märker är jag helt överlycklig av det. Hahaha! xD