Hår iFokus

Hår

Etikett: bilder
Läst 6335 ggr
[Rhodugune]
1

Naturliga fina hårfärger!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är du nöjd med din naturliga hårfärg?

Jag färgade mitt hår i många år, sen kände jag att det slet för mycket på det och så var jag rätt nyfiken att se vilken hårfärg jag egentligen hade numera.
För jag hade färgat mitt hår mellan jag var ca 15-25 år och tyckte mitt hår var rätt brunt och trist.
Nu en 8 år senare är jag väldigt nöjd med min naturliga hårfärg och har inga planer på att börja färga det igen.

Så vilka mer här tycker om ert hårs naturliga färg?
Extra roligt blir det så klart om ni har bilder att visa. :)

Chamy
0

Jag älskar min naturliga håfärg. Jag har ingen bild i färg tyvärr, men jag är ganska mörkt askblond på ett sätt som jag tycker är väldigt fint, det ser svalt nordiskt ut, trots att jag i övrigt inte har riktigt de dragen. :)

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Chamy, sen jag började använda Hår iFokus så har det alltid varit ditt hår som varit så mystiskt och jag vill veta hur ditt hår ser ut! Skrikandes Du får ta o slänga upp en bild på ditt hår snart.. i färg Flört

TS: Jag har mörkbrunt hår, jag försöker få tillbaka den färgen genom att färga håret mörkt och sen låta det försvinna och så, det funkar väl helt ok förutom att solen bleker mitt hår väldigt mycket under somrarna. Ska hitta på nåt så att det kommer tillbaka…

[Alenzi]
0

Jag har också insett att jag trivs bäst i min naturliga hårfärg :)

Den är lite rolig dock, ser olika ut i olika belysningar (och framförallt olika årstider, tycker jag!). Ibland är jag guldblond, ibland nästan rödhårig för att sedan plötsligt bli nästan brunett :P

[VictoriaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag trivs verkligen inte i min natruliga hårfärg, mitt hår är mörkblont (cendre?), ser bara fult ut, trivs mycket bättre i platinablont som jag har nu Glad

min naturliga ser ut såhär

[Rhodugune]
0

Vad kul att se att det är fler som gillar sin naturliga hårfärg. :)
In med fler bilder bara! :)

Chamy: det låter fint och jag blev också nyfiken hur det ser ut,  du har ingen bild?

Cazzos: jag hoppas då kommer på bästa sätt att få tillbax ditt naturliga färg, har du väldigt långt hår?

Alenzi: Jag förstår att du är nöjd, ditt hår ser väligt fint ut. :)

VictoriaR: Är man trots allt inte nöjd är det tur att det går att färga det, men jag tycker din hårfärg är fin.

Jag måste bara visa en bild på min kompis Jennie, hon har ett helt fantastiskt hår och en väldigt fin naturlig färg desutom.

Kram, Maya

Wand
0

Jag har börjat tycka om min naturliga hårfärg. Det är lite synd, för jag har färgat det mörkt och har en gyllene nyans av mellanblond naturligt. 
Sparade ut en utvät på ca 8 cm, men denna utväxt till mörkbrunt hår var inte vackert, så jag tog mod till mig och färgade allt svart för någon vecka sedan.
Vägrar snagga igen, och vägrar bleka. Så då får man väl gå runt och ha det mörkt och trist istället.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[pienkvlieendekoei]
0

När jag föddes var jag vääldigt rödhårig, men den röda färgen "växte bort" så nu är det brunrött. Jag ska färga det för fösta gången nu i höst, det ska bli rött igen!