Vill se bilder :-)
Jag skulle vilja se bilder på era fina och coola håraccesoarer och (enkla) uppsättningar. Jag tycker att 40-60tals hår är jättefint, och jag är svag för sånt som glittrar. Tycker öht att en fin håraccesoar gör massor, och jag känner att jag behöver lite ny inspiration..

Ett hårband kan "lyfta" en frisyr tycker jag. Men annars brukar jag bara leka med benor. Antingen har jag som jag har på bilden, alltså en lågt benad snelugg, eller har jag en slarvig mittbena, in/utbakad flätt i luggnen. osv :)
Rosetter brukar jag lyckas trycka i ibland också, men det har jag inga bilder på tyvärr :/
Nu fick det bli en pussbild på mig och min pojke, men det var enda bilden jag hade där hårbandet syntes någorlunda
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jo, det är fint med hårband :-) Jag är i valet och kvalet om jag ska klippa min lugg kortkort (vilket är jobbigt att ha då jag har mkt fall i håret) eller spara ut den så den blir mer jämnlång med resten av håret så jag kan fläta den…
*putt* Ingen som har bilder att visa?
En fläta som "hårband" brukar jag använda ibland :)
Fint :-) Hur fäster du- funkar det på rätt tjockt hår?
#5 Jag vet inte om det funkar på tjockt hår, jag har varken tunt eller tjockt. Men kan inte se något problem med att göra det på en med tjockt hår? Isf kanske det blir fulare med en med tunt hår… Jag fäster flätan med hårnålar. ;)
#6 Det är inte obekvämt med hårnålar då? Har du någon bild på själva fästet?
#7 Nej, känner inte av hårnålarna. Nej har ingen bild på fästet, men har en hårnål strax ovanför örat (mer bakåt) där flätan tar slut, och så två hårnålar mitt på huvudet, en mer åt vänster och en mer åt höger - man kan se en hårnål på bilden, mitt på huvudet :)
#8 Oki :-)
*putteliputt*
*puttputtputt*

Å, tack
*putt* Fler som vill dela med sig av bilder?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du kan ju locka luggen och sen sätta en bandana på huvudet ^^
Vad kul att se nya bilder, när jag återkom från min "semester"