Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 2309 ggr
mallju90
0

Löshar med microringar

Funderar pa att göra löshar med microringar… Sliter det mycket pa haret?? Ar det en bra metod?? Kan man bada i saltvatten. klor osv??

Jag befinner mig i Turkiet..bor har tills oktober e det battre att göra det innan jag aker hem eller kan jag göra det nu?

Dem anvander sig av indiskt har.. Har kannt pa det o de haller ca 1 ar men man maste satta om det efter 3 mandader.

Har haft harförlangnıng med keratın förut och det var skıt… klıade och tova sıg och slet otrolıgt mycket pa mıtt har..

Odinn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker att det är väldigt bra, sliter inte så mycket på håret. Jag badar i både salt och klorvatten utan i problem. Dock så har det hänt att ringarna åker av. Pga håret växer så får man "skjuta upp dom" var 3 månad.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

mandariiin
0

Det funkar precis likadant som keratinförlängning förutom att håret fästs annorlunda. Jag kan inte ha(och rekommenderar anldrig mina kunder) en hel förlängning med denna metod då ringarna gärna glider ur, så man kan tappa en hel del slingor.

Odinn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Man kan sätta fast träns med denna metod också, så om man tappar en ring så sitter håret fortfarande kvar. Eftersom man sätter många ringar på ett träns.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"