Från rött till blått/grön?
Jo, jag har svart hår (ungefär, färgen har blekts ur ganska bra) men min lugg är tonad till rött och håller i ca 15 tvättar, och då håller färgeni ca 3 månader. Och nu vill jag byta färg. Så jag infogar en bild på hur mitt hår ser ut.
Jag funderade på att bleka det innan färgning, men det måste ju bli väääligt slitet då eftersom att jag har blekt hela luggen två gånger innan jag tonade den röd.
Dessutom om jag bleker den så lär den bli väldigt gul aktig, då finns det väll risk att luggen blir gröntonig?
Sedan hade jag tänkt färga till grön eller rosa istället också. Jag förstår att rosa kommer atrt bli enklast. Men det blir inte samma version. Så jag tänkte ha grön eller blå först och SEN gå in på rosa. :)
Någon som kanhjälpa mig lite? :3
Filen gick inte att infoga, här är en länk: [IMG]http://i51.tinypic.com/2dj1euf.png[/IMG]
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
blek inte håret!!! det säger jag bara för att annars tappar man håret. Fastän jag inte tonar eller färgar mycket så tappar jag endå JÄVLIGT mycket hår!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag förstår din stil och ska man vara fin får man lida pin. Haha nej men du får helt enkelt göra en avvägning. Personligen skulle jag utmanat ödet och sett hur mycket blekningar håret pallade innan det började gå illa, vi snackar ju bara om luggen lixom.
Mvh Ellenfyrkant