Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 1380 ggr
[Busflickan]
0

Behöver hjälp att bestämma!

Hejsan!

Jag skulle väldigt gärna få hjälp med att bestämma om jag ska ha en viss frisyr eller inte.

Den här: http://www.fashionclothingtoday.com/wp-content/uploads/2010/11/Beautiful-New-Short-Prom-Hair-Styles2.jpg 

Jag tycker den är huuuur snygg som helst och fräck och så. Men frågan är om man skulle behöva greja mycket med håret ändå fastän det blir rätt kort? Jag har ett städjobb så det skulle kanske vara jobbigt med snedluggen? Man kan ju ha fina spännen och så när man jobbar i och för sig så det skulle ju kunna funka iallafall. Eller vad tror ni?

Mitt hår är föresten en liten bit nedanför axlarna, väldigt rakt och tråkigt. Helt livlöst. Jag har haft kort hår innan och tyckte mycket om det. Men jag skulle ju samtidigt vilja att det ser väldigt tjejigt och snyggt ut som den där frisyren :)

[RoxannaH]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det finns ju alltid hårspännen, diadem eller hårband att använda så att det är kort ska inte hindra dig om du trivs i det.

Jag tycker det där var riktigt snyggt och kanske lite kaxigt, vilket jag gillar, man kan väl också kalla det lite sexigt Flört

Jag säger Go for it!

[Busflickan]
0

Ja jag tycker också att det var kaxigt och lite sexigt hehe ;) Ja men då gör jag det då :D Känns riktigt kul det här. Äntligen blir jag av med min tråkiga frisyr :P

[RoxannaH]
0

Du får lägga in en bild sen så jag får se resultatet :P

[Busflickan]
0

Ja det gör jag gärna :D

Rwawr
0

Jag klippte mig en gång efter den bilden.
Mitt hår blev heeelt fel! Hon klippte väl fel eller så kunde jag inte hantera det rätt.

Hoppas det blir bättre på dig! :) Sjukt snyggt!

Alex
0

Det är väldigt mycket styling för att få till den där frisyren! Har du rakt hår så kan du ju tänka dig hur det på bilden ser ut om allt hår hänger platt och rakt ner, för det är vad det gör utan styling. Sen kan man ju såklart göra enklare styling än på bilden, med hjälp av diadem, hårband eller liknande.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst