Vilka av dessa inpackningar skulle du köpt?
Efter ha fått tips från lite här och var på bra inpackningar så undrar jag vilka av dessa som är bra (enligt er här på ifokus) alltså vilka/vilken ni skulle köpt och vilka ni har provat.
Ska välja 1 av dessa :
John Frieda :Frizz-Ease Reinforce Strengthening Triple Creme Masque.
Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor.
L'Oreal Paris (elvital)Color Vive Conditioning Hair Treatment.
Garnier Fructis Fortifying Deep Conditioner (vet ej vad den svenska versionen heter?)
Oliv Hårinpackning (från åhlens/kicks).
((Har halvlångt tjockt hår som är ganska torrt ))
Tipsa gärna också om andra bra märken :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle ha köpt något balsammetoden-godkänt eftersom jag är BM:are :P
jag har använt den från loreal å den funkar super på mig!! den bästa jag provat faktiskt, den är godkänd i BM dessutom x) Mitty hår blir alldeles glansigt :D Jag kör på en metod som går ut på att man använder ett schampoo med Sulfater som löser upp Sulfater, en BMgodkänd inpackning å ett Balsam med silikon som skyddar hårstrået utifrån men för att undvika för mke silikon använder jag Sulfater i schampoot… ;P
www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag använder Loréal Elvital re-nutrion samt Gunrys strawberry. Båda duger och jag får lent hår av båda men har inte heller några stora problem med torrhet, använder regelbundet förebyggande. Bra lågprisalternativ!
Här finns en utvärdering kring olika http://www.smartson.se/test/personvard/test-av-8-harinpackningar-2008.htm.
Mvh Ellenfyrkant