Annons:
Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 9116 ggr
ShitGoose
10/31/10, 9:40 PM

Taj Mahal

Någon som beställt löshår från Taj Mahal? Är trött på att ha kort hår och vill skaffa hårförlängning så tänkte kanske beställa därifrån.. Är det bra/dåligt? :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

Annons:
Jenahbella
11/1/10, 4:47 PM
#1

jag har beställt därifrån flera gånger och det är de bästa håret ja haft =) riktigt bra kvalite :)

[Caifeen]
11/1/10, 6:47 PM
#2

Det ska vara bra vad jag har hört :) Har beställt därifrån men håret kommer senast på Fredag ^^

Fridoliin
11/2/10, 2:46 PM
#3

Jag skulle beställa därifrån, men det var problem med betalningen. Så jag mailade dom 2-3 ggr och frågade dom vad problemet var. Utan svar. Har fortfarande inte fått något svar. Det tog alltså 3 veckor mer än tänkt innan jag äntligen lyckades beställa mitt hår.

Jag är nöjd med håret, men extremt missnöjd med Tajmahal.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

mandariiin
11/3/10, 3:25 AM
#4

Taj Mahal har alldeles för dyra priser jämfört med kvaliten på sitt "äkta" hår.

Lia@mandariiin.com

Jenahbella
11/3/10, 11:57 AM
#5

#4 på vilket sätt tycker du att de inte håller kvalite för pengarna? 
mitt senast inköpta där ifrån har hållt i 2 år snart och de e färgat, plattat, lockat och tvättat många många gånger och flitigt använt =)  
vart kan man isf få tag på bättre? :)

mandariiin
11/3/10, 11:00 PM
#6

deras hår håller bra om man endast har det på clips, precis lika som happy hair och massa andra liknande.

Jag köper endast syntet hår där ifrån för att göra dreads.

När man söker äkta hår så rekommenderar jag Rapunzel och medorian. Vill man ha lite billigare så är Butik Donna super.

Lia@mandariiin.com

Annons:
Jenahbella
11/4/10, 12:38 AM
#7

ah okej :) jag har haft mitt hår isatt med microringar å de funka fint för mig, men ska ändå kolla ställena du tipsa om nu när de e dags att köpa nytt! :)

ShitGoose
11/4/10, 1:24 AM
#8

När jag har pengar så blir det nog att beställa ifrån Taj Mahal.. Men hoppas inte det blir som #3. Lät inge vidare..

För mig spelar det nog ingen roll ifall det är äkta eller inte, det är väl inte såå stor skillnad? Jag kommer ändå inte platta/färga och sånt man kan göra med riktigt.

#7 Microringar? hur gör man med sånt? :P

Men jag har iallfall tänk att ha clips tror jag.. Fast jag vet inte hur man ska göra riktigt.. Man ska ju sy på dom dära men hur stora ska ''hårbitarna'' vara och så? :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

mandariiin
11/4/10, 3:15 AM
#9

Hur stora hårbitarna ska vara får du mäta ut själv och anpassa efter ditt egna hår/huvud om du köper ett träns. Det finns annars färdiga clips-set att köpa.

Det är otrolig skillnad på äkta och syntet. Äkta hår brukar få ett fint självfall och flyta ihop med ditt egna hår medan syntethår är rakt och får inget fall. Syntet kan se plastigt ut, och det blir frissigt och torrt (liknande sönder blekt hår) efter tvätt.

Kolla då istället på dessa clips-set om kvalitet m.m. inte spelar så stor roll. För jag antar att det endast är priset du går efter…..? I länken har du färdiga set, färdig klippta, med clips sydda. Äkta hår som är bra, för ett super pris. Det är även super snabb leverans där ifrån, och jag har aldrig haft några problem.

Lia@mandariiin.com

BlackieSixx
1/22/11, 12:56 PM
#10

Jag har beställt flera gånger från Tajmahal , och det är verkligen värt pengarna! :) , Riktigt bra hår!

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se


Lindblom1
3/10/11, 8:14 PM
#11

Jag har haft problem med tajmahal, ca3-4% av förlängningarna har bestått av dåliga hårstrån som känns nästan som syntet. När jag kontaktat tajamahal säger de att ett hår ALDRIG kan bestå av 100% äkta hår, fick inte pengarna tillbaka heller.hmm. väldigt missnöjd med min kundupplevelse där. Men verkar som att många andra har fått positiv upplevelse så jag kanske var ett enstaka fall. Jag har gått över till www.hårgrossisten.se som är en riktig grossist till både företag och privatpersoner. Bra service och super fint hår verkligen. 450 Kronor för ett helt träns! Sjukt bra att man kan handla till grossist pris som privatperson.

flingan_
4/14/11, 9:02 PM
#12

har också haft problem med tajmahal =/ för ett par år sedan va de jätte bra, men nu verkar de spara in på kvalitén för att komma billigt undan själva, tyvärr märker kunderna det ganska snabbt.

[oskuldast]
4/15/11, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

delightfulhair.se

DET är bra hår. har haft mitt varje dag i 1 år nu och det är knappt slitet, har plattat och lockat något så in i helvete så är själv riktigt förvånad. köpte träns, jämför man med tajmahal hur lång deras och delightfulhairs är så förstår man varför :p

men är som sagt sjukt nöjd :)

lägger upp en oredigerad bild på hur mitt hår ser ut när det är fixat (:

Annons:
Etnica
4/22/11, 12:41 PM
#14

En liten fråga till er som beställer från nätet. Hur 17 vet man vilken nyans man ska ta på håret. Jag är slingad blond o har ingen aning om hur man ska få rätt nyans på löshåret. Har aldrig haft löshår innan men tänkta ha clips till min bruduppsättning. Hade planer på att köpa från Taj Mahal eftersom man kan gå dit o prova men nu tvekar jag när några säger att det inte är något bra.

[oskuldast]
4/22/11, 7:21 PM
#15

klicka hem en färgring innan!

Upp till toppen
Annons: