gula slingor till blond?
Heeej :)
Jag har alltid älskat blont hår, men inte trott att jag kunnat bli blond själv eftersom jag alltid haft ganska så mörkt hår. Men nu tog jag ändå mod till mig, åkte till frisör och sa att jag ville bli blond!
Hon gjorde då slingor i mitt hår, som trots att hon använde starkaste blekmedlet och det satt i extra länge så blev dom gulaktiga, så istället för blond så är jag brunett med gula slingor.
Det blev ganska bra ändå, men eftersom jag var så inställd på att jag äntligen skulle bli blond så blev jag lite besviken. Nu undrar jag om jag på något sätt kan bleka hela håret, så att det som fortfarande är brunt blir ljusare och de slingor som är gulaktiga blir blondare? utan att det finns allt för stor risk för katastrof? Har inte råd att gå till frisör igen 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
En kompis till mig fick gula slingor när det skulle bli blondt. Men hon använde silver shampoo när hon tvättade håret, då blev dom blonda. Så du kan försöka med det! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
okej, ska testa det 
men jag vill ju liksom få hela håret blondt, inte bara slingorna. Jag har ju jättemycket mörkbrunt hår kvar 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blir man inte nöjd kan man gå tillbaka till frisören och tala om att det faktiskt inte var vad man betalade för…
Mvh Ellenfyrkant